torsdag 24. februar 2011

Starwars

Spaceinvaders har invadert hjemmet vårt.
Eller i allefall strikkekorga.

Lillegutt har ønsket seg kul lue, og han er ikke nådig, dersom det er noe han ikke liker så er det "skikkelig teit". "Det er fint for deg Mimmi, men ikke for meg."

Så hva gjør man ikke! Setter guttungen på fanget og blar igjennom internett.
Ønsk deg hva du vil!

Kul lue som finner nåde for kul gutt

Så er jeg igang. Jeg får så vidt tid til å blogge. Nå er det tid for felling, så jeg får ta meg en pause mens de bekymrer seg for om Gadaffi er på speed på NRK.
Vi kan sende ned noen Starwars-krigere med force til de som trenger det.
De onde får klare seg selv.


Så får vi se hvordan resultatet blir når jeg blir ferdig med fellinga. Dersom det ikke blir vellykket så skal du ikke se bort i fra at det blir forbigått i stillhet.

Sånn er det med den saken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar