lørdag 3. september 2011

Utfordringer er det mange av

heldigvis er det ikke alltid en politisk korrekt omskriving av problemer.
Denne kommer fra 4u2 og heter Tema: GULT - RÖTT – GRÖNT
Jeg velger meg gult i dag. Her er litt jeg har sakset fra nettet om fargen:

GULT
er den lyseste elementærfargen, ligner på gull og kan erstatte det. I Kina er den keiserlige fargen gul og betyr åndelig kraft og visdom. Sola som alt levende får sin energi fra er gul.
Kunnskap og falskhet, optimisme og svik - alt ligger i gult. Men først og fremst er gult glede - livsglede. Symbolisert ved solen, lysets og livets kilde.

    DSC_1270blogg

    I tillegg kan gult være vakkert!

    13 kommentarer:

    1. Så vackert! Gult har för mig alltid stått för sol och gjädje, men att det även stod för falskhet och svek visste jag inte.

      SvarSlett
    2. Fint tolkat med regndropparna bland annat! Roligt att du ville vara med, du är välkommen igen nästa fredag också!

      SvarSlett
    3. Ekstra vakkert med vanndråper på. Nydelig bilde.

      SvarSlett
    4. Vilken underbart vacker ros du bidrar med!

      SvarSlett
    5. The flower colors are beautiful, I love the water drops.

      SvarSlett
    6. Vad vacker rosen är, en sådan vacker gul färg som lyser ännu mer efter regnet.

      SvarSlett
    7. Så koselig blogg du har! =)
      Gult er en av mine yndlingsfarger.
      Butikken jeg snakket om i bloggen min er Hønemors Fryd i Mandal. En helt herlig butikk.
      Et lite skattkammer! :D
      Ha en flott dag!

      SvarSlett
    8. Med så mange herlige kommentarer til inspirasjon, så er det bare å ta med seg kameraet og komme seg ut i naturen! Takk og takk!

      @HobbyMegHer, jeg skal snart til Mandal, så da skal jeg ta turen innom ;) Takk for tipset! :)

      SvarSlett
    9. härlig bild av den gula fina rosen.

      Tack för ditt besök på Bildverkstaden för ett tag sedan. Roligt att du gillade det. :)

      SvarSlett
    10. Dette er virkelig et vakkert bilde. Bravo.

      SvarSlett